Tuesday 27 August 2013

Master Dealer


Master Dealer


KELEBIHAN :

DALAM SYSTEM MASTER DEALER INI, ANDA DAPAT DAFTAR AGENT, TAMBAH MODAL AGENT, BOLEH TENGOK JUALAN DAN BAKI AGEN, REPORT, KOMISYEN YANG ANDA DAPAT MELALUI AGEN, TOTAL SALE DAN MACAM2 LAGI.

DALAM BAHAGIAN DEALER INFO, ANDA BOLEH MENENTUKAN BERAPA PERCENT KEUNTUNAGN JUALAN AGEN ANDA.


MACAM MANA NAK DAFTAR MASTERAGEN, AGEN ?

Untuk daftar agen, Login Webserver Master Dealer yang diberi, kemudian pada bahagian Register Agent, baru la daftar agen.


Untuk Master Agen, daftarkan mereka agen, apabila mereka nak daftar agen baru, suruh mereka sms nama dan nohp kat anda, anda la yang perlu manual untuk daftar agen baru itu.



MACAM MANA NAK TENTUKAN % JUALAN AGEN

Untuk % jualan Agen, login Webserver MasterDealer, pergi bahagian Dealer Info, tekan View, Edit bahagian Diskaun Templete. Contoh Celcom anda dapat 4.5%, anda letak la agen tu 4%, anda dapat 0.5% dari hasil jualan agen anda. Selepas Edit semua Diskaun Template, pastikan anda tekan Apply To All Agen.

*% jualan downline anda bergantung kepada anda. Lagi rendah % anda letak kat downline, lagi banyak la untung anda. Tapi ingat, nak tarik downline mestila bagi % tinggi, baru la downline anda pun tersenyum dapat untung yang setimpal.



BILA KOMISYEN JUALAN DOWNLINE AKAN MASUK

Komisyen akan masuk pada setiap minggu pada hari ahad. Anda juga boleh semak komisyen di webserver anda. Kami tidak lagi beri komisyen semasa tambah modal.

No comments:

Post a Comment